Klantenservice

Op onderstaande tijden is onze klantenservice per telefoon, e-mail, chat en Whatsapp te bereiken voor alle vragen over producten en bestellingen.

Openingstijden klantenservice
Maandag 08:30 - 22:00
Dinsdag 08:30 - 22:00
Woensdag 08:30 - 22:00
Donderdag 08:30 - 22:00
Vrijdag 08:30 - 17:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten
Uitzonderingen openingstijden klantenservice
20 juli 2017 Geopend tot 16:00

Veel gestelde vragen

U heeft uw artikelkeuze gemaakt in de Saniweb shop?. Klik op de button In Winkelwagen en het artikel zal in uw winkelwagen worden geplaatst. Geef in het besteloverzicht eventueel het aantal aan en klik op de button Bestelling afronden om naar de betaalgegevens te gaan, hier kunt u uw gegevens invullen en de bestelling controleren. Door hier op de knop Bestelling afrekenen te drukken zal de bestelling geplaatst worden.

U kunt bestellen als gast of via een account. Om meerdere bestellingen te doen en te voorkomen dat u per bestelling uw gegevens moet invoeren bieden wij de optie van mijn account. Zo niet bestel als gast. In mijn account kunt u o.a. de voortgang van uw bestelling volgen en uw volle winkelwagen bewaren als u op een later tijdstip wilt bestellen.

Wij wensen u veel onine winkel plezier!

Uniek aan onze Saniweb webstore is dat wij geen aanbetaling vragen. U betaalt op het moment dat u de goederen komt ophalen of op het moment van bezorgen. Makkelijker kan niet. In uw bestelling geeft u aan voor welke u kiest.

Wilt u online betalen? Dat kan, daarvoor bieden wij u iDEAL, Bancontact/MisterCash, Creditcards en PayPal.

Betalen met PIN

De online aankopen kunt u betalen op het moment dat de goederen worden afgeleverd. Het geld kunt u contant betalen, maar u kunt ook het bedrag gemakkelijk en veilig pinnen bij de chauffeur. Deze heeft hiervoor een mobiel PIN-apparaat bij zich.
Let wel op het maximaal te pinnen bedrag, in veel gevallen is er een daglimiet van €2500. Informeer voor een tijdelijke verhoging bij uw bank.

Bancontact/Mister Cash

Belgische klanten kunnen ook betalen bij levering met hun Bancontact/Mister Cash pas, indien de bankpas is voorzien van het Maestro logo.
Ook online betalen met Banconctact/Mister Cash is ook mogelijk.

Betalen met iDeal

Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internet bankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDeal hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank dan kunt u direct met iDeal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Hoe werkt iDeal?

Betalen met iDeal doet u in een paar stappen

  1. U bestelt een product
  2. Kies iDeal als betaalmethode
  3. Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  4. U komt direct in het bekende internetbankier programma van uw bank
  5. De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  6. Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  7. U ontvangt een bevestiging van uw bank

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)

Afterpay

AfterPay voert voor Saniweb.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Saniweb betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 1500 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 4000 .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

In uw bestelling geeft u een voorkeursdatum aan, waarop uw wenst de bestelling te laten bezorgen of wenst af te halen. De beschikbare keuze data zijn automatisch gekoppeld aan het artikel met de langste levertijd en de route van onze vrachtwagens.

Afhalen

Wij bieden de mogelijkheid om de bestelde artikelen bij ons op te halen. Dit kunt u bij de keuze van de verzendmethode aangeven. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 16.30 uur en zaterdag tussen 8.00 en 11.30 uur.

U dient uw Saniweb bevestigingsmail (ophaalbericht) met daarin ophaal order factuurnummer mee te nemen. Dit doet u door het ophaalbericht, tijdens het bestelproces, volledig in te vullen.

Ons afhaaladres is Biesbosweg 4, 5145 PZ Waalwijk. Bereikbaar via de Sluisweg. Volg op het terrein de borden naar de afhaalbalie.

Bezorgen

Alle bestellingen van de webstore Saniweb.nl worden gratis thuis bezorgd. Bij bestellen krijgt u de keuze voor de nog vrije bezorgdata. Hier bepaalt u op welke dag u geleverd wil krijgen. 1 werkdag van te voren vanaf 08.00 uur kunt u via orderstatus zien in welk dagdeel wij komen bezorgen.

* In sommige gevallen wordt de levering door een andere transporteur uitgevoerd. Order status is dan niet mogelijk.

Leveringen buiten Nederland

Alle goederen worden door Saniweb in zowel Nederland als Vlaanderen gratis thuisbezorgd.

Verleggen van BTW voor zakelijke Belgische klanten

Om te BTW te verleggen in onze webshop, is het nodig een account aan te maken. Vul hier bij het Standaard factuuradres een geldig BTW nummer in, gebruik hier alleen cijfers en letters en laat de landcode weg, deze wordt na het opslaan gevalideerd en als deze goed is worden alle prijzen in de webshop na inloggen weergegeven zonder BTW en wordt deze bij het afrekenen ook niet verrekend.

U kunt uw zending volgen middels ons Order status systeem.

Wanneer uw bestelling voor transport is aangeboden, ontvangt u van ons een e-mail met daarin uw unieke orderstatus nummer. Wanneer u dit nummer niet van ons ontvangt, is er geen orderstatus mogelijk.

Lukt dit niet? Bel dan naar de Saniweb klantenservice (nummer +31(0)416-675462) zodat zij u kunnen helpen met het vinden van de informatie over uw zending.

Indien het aanbieden van de zending de eerste keer niet lukt als gevolg van afwezigheid, laat de Saniweb - chauffeur een kaart achter. Het volgende bezorgmoment probeert de chauffeur de zending opnieuw aan te bieden, zonder extra kosten. Indien u wederom niet aanwezig bent, kan u uw zending gedurende 5 dagen bij ons magazijn ophalen. Wanneer u niet in staat bent het door u bestelde product op te halen bij ons magazijn, zijn er 2 opties.

  1. Wij plannen voor u een derde leveringsdatum.
  2. Het product gaat retour naar ons adres.

In beide gevallen zullen wij hier extra kosten voor in rekening moeten brengen.

Saniweb levert, in bepaalde gebieden, ook op zaterdag.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van uw aankoop stel dan uw vraag met behulp van het online klantenservice-formulier

Het kantoor en afhaalmagazijn van Saniweb bevinden zich aan de Biesbosweg 4 in Waalwijk. Bereikbaar via de Sluisweg. Er is geen showroom aanwezig.

Heb je een andere vraag?

Onze sanitair experts staan voor je klaar om al je vragen over producten en bestellingen te beantwoorden.